Ensamheten

Nu sitter man ensam här med valpen catch.
Min älskling är på kurs i enköping enda till Onsdag. Sorligt !
Blir så himla tomt utan honom när han inte är här. ingen att prata med.
men hoppas iallafall att dagarna går fort. för vill inte sova ensam eller vara här ensam hemma länge till.
Men jag hoppas att han har det bra och att vi snart får se varandra. Imorse när han åkte var nog de jobbigaste
hittills för mig. Sakna honom direkt när han åkte ifrån mig.

Det ska bli intressant att se hur catch kommer vara nu när andreas är borta.
Jag hoppas att han kommer sova något så jag kommer få sova också.
Håller tummarna för det. Jag väntar på att min älskling ska ringa.
Hoppas att han ringer snart. För vill prata och se hur han har haft det på sin första dag där.
Han kommer ju få bo på värsta lyxhotellet där också. Märkte man.. På Hotellet har de Pool.
Vill också bada och simma lite. så härligt.

Men imorgon kommer man få lite lyx iallafall. För då ska vi åka till norrköping på SPA.
Vi ska åka med Friskvården, den kursen. Det ska bli härligt. Sen ska vi få äta på Grand hotel i stan också.
Så min dag kommer bli toppen. Passar nu när man har slitet så himla mycket.
Pratade nygligen med min älskling och han hittar inte hotellet så jag försöker se om det går att hitta här.
inte lätt med alla dessa vägar som finns. nu ska man fortsätta leta sen sätta mig och plugga.

Hejsvejs. älskar dig andreas (V)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0