Skola igen.

Då sitter man här den 20 Augusti då dagen skolan börjar. * suck * Och igår morse när man vaknade så vakna jag med ett helvete. typ iaf. Men jobbigt är det. För har åkt på en stor förkyldning. JIPPIE. dagen innan skolan börjar så åker man på och blir förkyld, men de är som sagt bara gå även om de tar på krafterna och vara förkyld. Som tur går jag inte så himla länge i dag, skapligt skönt.. Så nu blir de att proppa i sig en massa vitaminer och se till att jag blir av med den dumma dumma förkyldningen. Och så har jag lyckas smitta ner min söta darling med den också. han vakna i morse utav att han var förkyld. * dumma jag * Men inget man kan göra åt, vi bor ju under samma tak. Då är det inte lätt att hålla sig undan. Idag gick jag upp tidigt. lika bra det , även om jag börjar 12.30

se om man kan få tag på någon utav sina vänner så man kan säga vart man ska träffas innan vi ska in i aulan.
roligare om man kommer dit med någon än går dit själv. Ska bli kul och se hur schemat kommer att se ut, bra hoppas jag. annars blir man tokig om de är värsta skit schemat. håller tummarna för ett bra schema.

Hoppas vi inte ska röra på oss så himla mycket idag, utan mest bara prata. För vill inte bli sämre än vad jag är.
Tänk börjar andra året nu, men skulle ha slutat ett år igentligen , men de gör inte mig något. Många som säger att de är roligare i skolan än jobba. så vi får väl hoppas på att de är så. men de tycker man ju inte nu som går i skolan men de lär man väl tycka sen efter man tagit studenten. Nu är det nog dags för mig att ta och sminka mig och så. Tänkte ta och städa lite här med innan jag går till skolan =)

Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0