Shopping-sugen

Jag är riktigt sugen på att köpa en massa kläder från H&M och så skulle jag vilja köpa en dyr väska från Trend.
Men sån väska lär man väl få spara ihop till ett par månader. För det är mycket pengar man vill ha till en massa saker. men sånt får väl ta och vänta lite.. Allt behöver ju inte ske denna månad riktigt. Får hålla i pengarna.

Idag var de en ny vecka i skolan då, Denna dag var faktiskt helt ok , förutom att man fick stressa från den första lektionen till den andra, Vi hade friskvård och vi gick stavgång, det var roligt faktiskt. Hade aldrig gjort det innan men det var kul. Kanske ser töntigt ut men skoj som bara den och de tar verkligen på krafterna.
Har man roligt sällskap med så funkar det faktiskt.. Frågan är om de är dyrt att köpa såna stavar för de skulle vara kul att gå stavgång med sin älskling någon gång. Var faktiskt riktigt kul.. men de är som sagt om man har bra sällskap. Annars funkar det inte, haha nävars men skoj. hade bara 3 lektioner idag, Friskvård , näthandel A och sen engelska. Lugnaste dagen på hela veckan. Nu är det nästan till 16.00 varje dag :(

Den 27 sep på min mammas & min väns födelsedag ska man till motala sjukhus, För min älskling ska Operera sig. Så blir ledig hela dagen då. Kommer vara så himla orolig och nervös hela dagen lång . Så min mamma bad om ledighet den dagen för att jag skulle kunna få åka dit och ta hand om honom när han vaknar. Det kändes bra att man fick ledigt av sin mamma att hon tyckte som jag. Skönt det.. Så kommer vara nervös, nog mer nervös än andreas tror jag. men han har gjort den opererationen innan så han vet hur de kommer gå till.

Jag älskar dig älskling. Din föralltid (v)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0