Grillade

Igår så blev de lite grillat med min familj utan min älskling. Skapligt ensamt utan honom. Men han var med sina kompisar och drack lite, var inte riktigt van att han vara där och drack , men klarade mig , men tungt var de i vissa lägen. Men de var lite synd det som hände sen senare på kvällen , men de tänker jag inte skriva här..
Har jag för mig själv. Men det ordna upp sig sen. Som tur var..

Hemma hos mina föräldrar satt vi och glodde på Shrek 2 som var på tvn. Vi hade inget bättre för oss. Satt och åt lite torkade fruktgodis eller vad de nu heter. Det var helt ok att äta , man kanske ska börja äta sånt istället. mycket nyttigare om man säger så.. Men det är inget man kan äta mycket av märkte jag.

Igår när man var ensam så var de nog de ensamaste jag har varit, det kändes så himla jobbigt att vara utan min andreas, men min plutt ska ju också få ha det lite skoj.. Så förstår honom..

Men älskling du ska veta att jag älskar dig för varje dag som går.
jag kommer aldríg någonsin att lämna dig, vill vara din förevigt.
Kom ihåg det jag skrev på lappen :)
Du & jag föralltid. (v)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0