Feber

Igår när man kom hem blev de att lägga sig i sängen för att jag var så himla trött , men jag trodde aldrig att jag skulle sova så himla länge. 17.00-20.30 sen var man bara uppe i en timme sen la jag mig och sov sen. och sov enda tills de var dags att gå upp. Men på morgonen kände jag mig inte alls bra. Men min andreas tyckte jag skulle gå till skolan och prova och se om jag inte blev bättre, men under dagen blev jag inte det, kändes som jag bara blev varmare och varmare. Så mitt i engelska lektionen var jag tvungen att gå. Kände mig inte alls bra. så carola tyckte att jag skulle åka hemåt. när man väl var hemma så somnade jag direkt och sov i ett par timmar, nu sitter man här och väntar på att sin älskling ska komma hem. Saknar honom.

Idag var de meningen att man skulle åka in till stan men nu verkar de inte bli något. Vad jag tror iallafall.
men det är sånt som märks faktiskt.. vi skulle behöva handla mat iallafall.. så vi får se vad de blir av.
Nu ska man ta och lägga sig igen & vila, vill bli bra. hatar feber.

hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0