Ett tag sen...

Har inte varit här inne så ofta nu, Har haft så himla mycket träning med Catch, Snart dags för hans första debut. (utställning). På söndag bär det av klockan 7.00 för att åka till Södertälje BK. Längtar riktigt mycket nu , men ändå är jag väldigt nervös faktiskt,Vi hoppas verkligen att han kommer slå helmer. (hans brorsa). Det är iallafall det målet vi har. Men han kan ju inte göra mer än att prova och se hur de kommer att gå. Men det lilla vi tränade igår på Söderköpings BK så var han riktigt duktig faktiskt. Tränar jag mer med honom dom här två dagarna så kommer de nog att sitta för honom snart, Det är ett måste iallafall.

Annars har det faktiskt inte hänt så himla mycket förutom att Jag och andreas har köpt en Systemkamera och sen har vi köpt Grindar och så till bilen så catch inte kan hoppa ut lätt. Så det blev riktigt bra faktiskt : )
Ikväll blir det att ta det lungt, kanske ska åka och försöka få tag på såna ihopfällbara stolar som man kan ha med på utställningen så slipper man sitta på filt, Det blir rätt jobbigt att sitta på filt ibland. Märkte man igår..

Nu ska man faktiskt ta och få i sig lite frukost, Lika bra det :D
Just det har börjat fått knasigt ont i halsen, något skit som ska gå nu :( hatar det..
men jag hoppas det inte bryter ut faktiskt. känner mig lite öm i halsen bara.. så håller tummarna
för att jag inte kommer bli sjuk.
Hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: jess

fast jag tror inte han hade det, men kanske. jag vet inte heller (:

2007-08-03 @ 14:59:29
URL: http://jessicawaleij.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0