Kärlek vid första ögonkastet.

Nu sitter man här igen, Har lika tråkigt som alltid. Finns ingenting att hitta på.
Andreas är och jobbar, mamma&syrran åkte in till stan för ca en timme sen. Typiskt att dem inte ringde mig.Så får göra det man brukar göra, diska,se på tv, sitta här och äta. Det är de enda jag gör.
Ska försöka fixa de där arbetet om ett företag , Jag valde H&M. Så vi får se hur de kommer bli.
Jag hoppas min lärare kommer att bli nöjd, men de blir hon väl säkert inte, för hon är så lustig.
Hon har sina favoriter i klassen, men det orkar jag inte bry mig om, men det märks.
 Frågan är vad man ska laga för mat tills andreas har sin lunch idag? Hoppas han ringer snart så man får reda på vad han är sugen på. Tur att han har fått lön idag så vi kan fylla våran frys lite. hihi Jag ska nog ta och ställa mig och diska vilken minut som helst, så slipper andreas se all disk när han kommer hem vid 12.00, Men jag har verkligen ingen lust att diska men det är ett måste.ska ta och kila iväg nu.

Jag älskar dig andreas.
Du är mitt allt . bästa som hänt mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0