I love you forever and ever

Jag sitter här ensam igen , Och inte har något att göra. Min älskling är på kurs och kommer hem runt 15.00 när han är klar på kursen. Jag skulle försöka fixa arbetet om H&M men har ingen ork i min kropp , annars är det väl bara ren lathet. Vad vet jag. Kanske ska ta och se på någon film eller något för att få tiden att gå.  Jag tänkte se på "På Andra sidan häcken". Den är grym. Imorse när min älskling skulle gå till jobbet så var han så himla mysig han ville bara pussa & krama mig. Det blir man alltid glad över att han är så. Han är mitt lilla charmtroll. älskar dig.  Du är det bästa i hela mitt liv. Jag kommer aldrig glömma dagen vi hade första gången. Var så himla mysigt. Jag kommer aldrig att sluta älska dig andreas. Du har gjort mitt liv till det bättre.

Nu ska man kila och äta och se på film samtidigt & mysa ner mig i soffan helt ensam. -snyft.
Byebye.  Jag älskar dig andreas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0