Design

Jag har suttit & funderat jättemycket på hur man ska fixa sin blogg , nu har man fattat lite iallafall.
Enda
man inte fattar är hur man ska få en sån stor snygg logga på sidan också, men det kommer nog snart. Det får ta den tid det tar att lära sig. Vi får hoppas på att den någon dag kommer se bra ut.

Idag har man varit på sjukhuset igen då, Fick reda på svaret på mitt urinprov. Jag har urinvägsinfektion. Så har fått pencillin för det nu , som man ska käka i en vecka , ska ta tabeletter morgon,eftermiddag och kväll. Men det ska bli skönt att bli av med det , så man slipper ha det , så man slipper gå på toanofta som jag gjorde. Men det var lite lustigt att dem inte kunde sesjukhuset att man hade urinvägsinfektion. Skönt iallafall att man har fått reda att det är de som gjorde att jag hade ont.

Blir en lugn helg för både mig & andreas, ska bara ta det lungt. Förutom söndagen då!
För då ska han och jag på två kalas. Först hemma hos mina föräldrar för att min pappa fyller 45år.
Sen hem till andreas föräldrar för att hans syster sandra fyllde 18år igår. Plus att han & jag har tvättstugan den dagen också , så det kommer bli fullt upp. Nu ska man ta och se på lite tv , suttit här för länge.

Jag älskar dig sötnos.


119686-11

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0