Dåligt väder

Har varit i skolan idag , Hade tre lektioner men den sista kunde jag inte. Kände mig jättevarm och konstig i hela kroppen och hade sån mensvärk. Så ringde min andreas och sa att jag åker hem en timme tidigare än vad jag brukar sluta. Så kollade jag febern , hade lite feber. Skapligt jobbigt. Gjorde lite våfflor och satte mig & kollade på tvn. Imorgon skulle det vara någon slags projektmässa i aulan. Kommer dö , för de är alla ettor & alla tvåor som ska vara där inne, Det kommer bli så himla varmt så att man kommer dö av värmeslag.

Min älskling var nyss här hemma och kollade vad man gjorde, Och så fick man en massa pussar & kramar. Jag ville inte att han skulle tillbaka till jobbet igen , ville att han bara skulle vara här och mysa med mig. Han slutar klockan 17.00 så det är inte så jättelångt kvar tills dess. Så hoppas att klockan rinner iväg. Ska ta och lägga mig i soffan nu och se på tvn, Om det nu finns något att se som sagt .
Tack & Hej.


Jag kommer alltid att älska dig andreas.
Du har gjort mitt liv till det bättre, kommer aldrig någonsin att glömma våran dag.
Du är det bästa som har hänt mig. Jag kommer inte lämna dig . Du är mitt allt.

Jag älskar dig
k?rlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0