6 månader i lördags.

Jag & andreas hade det så mysigt i lördags när det var våran 6 månaders dag.
Vi åkte hem till hans farmor & farfars hus för att dem var borta i deras sommarstuga.
Så vi fick låna deras bubbelbadkar , vi åt lite frukt & hade det mysigt med varandra.
Innan vi åkte dit upp så grillade vi hemma hos mina föräldrar , Var riktigt gott.
Som tur var det riktigt skönt väder ute så man kunde ta på sig lite tunnare kläder.
Det var faktiskt riktigt skönt, på dagen så solade till & med jag & andreas ute på våran balkong.

Föresten i lördags så åkte vi in till stan runt 12.00 och kollade efter hundkoppel,hundskålar & lite leksaker. Som tur hittade vi lite iallafall , blev ett blåttkoppel och silvriga skålar med lite motiv på sidan ,och en leksak. Se om det kanske blir lite mer hundleksaker sen. Jag ska se om det går att försöka göra en skål eller något i trä&metall som man kan lägga alla valpens leksaker i. Om man nu lyckas göra den skålen fin också.
Föresten i igår grillade min älskling för första gångenvåran balkong , Vi grillade kyckling. Riktigt gott. Ska ta och gosa ner mig i soffan nu med min älskling , Seen film som går på TV400..
ska ta och kila iväg nu , Bye.

Jag
älskar dig andreas. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0