Min Andreas.

Jag har tusan aldrig varit såhär tokkär så man bara pratar hela tiden om sin älskling.
För ca en månad sen, så mådde man verkligen SKIT, men nu är allt så himla underbart.
Känns som andreas & jag kommer hålla ihop väldigt väldigt länge. Liksom jag har aldrig varit lyckligare.
Du bryr dig om mig, det har knappt aldrig någon annan gjort..
Går dag in & dag ut och bara tänker på dig , darling.
Jag är verkligen lyckliglottad. Tycker om dig mest , älskling.

Och nu sitter man här & väntar på att min mamma ska komma hem, så vi någon gång kan åka till stan . Vi ska stor handla massa mat och hitta bröllopspresent åt min syster & hennes kille som ska gifta sig : ) Jag vill försöka hitta massa kläder & ett par skor. Men får se.. Lär säkert inte hitta något nu bara för man har pengar. Så är det ofta för lilla mig.. hi är rätt så kräsen. Icke bra! hi Ska ta och hitta ett par stumpor nu och ta på mig skorna och vänta tills min lilla mamma kommer. hi

Andreas , du är min och jag tycker om dig mest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0