Du är Underbarast

Jag skulle inte klara mig en dag utan dig.
Du betyder så himla mycket för mig att jag inte ens vet vart man ska ta vägen själv.
Jag har aldrig känt såhär förut för någon. Mellan dig & mig är det starkare än
vad det var mellan mig & christoffer. Jag kan inte sluta tänka på dig.
Jag är så himla förälskad i dig. 14/10 bästa datumet i mitt liv.
Kommer aldrig glömma bort våran första kontakt med att vi knuffade
på varandra lite lätt. Och när jag tog steget mot våran första puss.
Kommer aldrig glömma. Jag kommer tycka om dig förevigt.
Du är den bästa för mig.



Imorse så ville man inte att du skulle åka iväg & jobba när du mådde sådär.
Jag ville bara att du skulle ligga kvar så man fick ta hand om dig.
Du ska veta älskling att jag alltid bryr mig om dig. Du är en bit av mitt liv nu.
Och jag hoppas du kommer vara det en lång tid framöver.
För jag vet att vi kommer bygga upp vårat förhållande med massor av kärlek.
Och nu sitter man här i
mitt kalla rum & fryser så att man är tvungen att ha sitt täcke på sig.
Jag hoppas att min mamma har lust att åka & sola sen, för jag är så sugen på det idag.
vill bli brunare än vad jag är just nu. känner mig som en blekfis. haha
Om man jämnför mig & andreas så är han en neger och jag en blekfis. *skratt*
Nu ska man faktiskt ta & läsa den där trista boken i svenskan innan lovet är slut.
så man inte ligger efter i något. Andreas, jag tycker om dig massvis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0