Till dig älsklingen

Till dig älsklingen

                                       FRIDA HOLMSTEN & ANDREAS SVENSSON 061014- FOREVER

Den bilden beskriver ungefär hur jag känner för dig, och hur jag känner mig. Du får mig verkligen att bli varm! I hjärtat så borde alla dina fina ord stå inristade, men jag vet att dom gör det på mig...
  Du har gjort mig till en helt annan person eller fel! Du har tagit fram mig ur skuggan till den jag verkligen är. Allt jag säger till dig menar jag verkligen, jag vill alldrig lämna dig! Hur skulle man hitta nån som är så underbart söt, snäll, gullig, omtänksam, underbar.... å listan fortsätter länge länge....
Vi har inte varit tilsammans så jätte länge, men det känns som att vi har varit ihop längre tycker jag vi börjar känna varandra ganska bra, vi busar å gosar med varandra skrattar å ler, tröstar varandra... jag tror att vi är gjorda förvarandra:)
Jag önksar jag sitter här om några år å skriver precis samma grejjer om samma person det är min önskan... gud jag önskar att du finns nu, det är min enda önskan snälla?!

Jag vet att du har det tufft å att det är mycket nu älskling, men du ska veta att jag lyssnar på dig å bryr mig jag försöker verkligen få dig på bra humör å tänka positivt, jag struntar i om det är lite jobbigt ibland men jag vet varför å jag gör allt för att du ska må bra igen!  Och! jag vet att du med försöker:) och du kommer lyckas för du har rätt inställning... lyssna inte på vad dom säger ta inte nån skit för du borde inte få någon! dom borde förstå att du kämpar å kämpar jag tycker sånna som kämpar är värda allt annat en skit!!
GE INTE UPP ÄLSKLING DU KOMMER GREJJA DET HÄR JAG FINNS SOM STÖD DET VET DU!

Nu sitter du å gör provet, jag vet att det kommer gå bra:) ja sitter här å håller alla tummar för dig:)
Jag är med dig...

Hoppas det kommer bli en bra kväll å natt kanske:) saknar dig verkligen Frida, du är en drog som är starkare en något annat, som tur är är den inte farlig:) laga lite god mat med tända ljus, ligga i soffan under ett täcke å titta på nån bra film kanske? jag kan inte göra så mkt ju jouren:S men så äre var 3e vecka å du tycker ju om hemma kvällar, å det gör jag oxå:D jag vill gärna ha dig för mig själv. jag trivs bäst då.

Nu ska jag inte klottra ner din blogg någe mer:) kanske borde skaffa en egen istället hihi

ÄLSKAR DIG mest av allt i hela universum. Släpper aldrig taget om dig faller du så faller jag... hoppar du så hoppar jag.. dör du dör jag.. älskar du älskar jag gråter du gråter jag..
Jag vill leva med dig, jag önksar vi bli ett sött par i framtiden...

/Din Förevigt pojke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0