starkare & starkare.

Snart kommer mamma hem & då blir det att åka direkt till viberga & handla lite .
Men jag måste försöka få tag på min bumbibjörn , för att fråga om det är ok att jag åker med en snabbis & handlar med mamma. så han inte står här hemma och väntar . Men det gör ju inget , för lisa & robban är ju som sagt hemma . Så bara att han går inte & pratar med dom lite .
Åh  , har saknat min bumbibjörn hela dagen lång idag . Har bara tänkt på honom hela tiden . Går inte släppa honom i tankarna ens . Så mycket betyder du sötnos. är så himla glad att du är min .

Sitter nu och pratar med min sötnos på msn :D
Jag slapp göra turismprovet idag , det var skönt för att hade knappt pluggat på det.
och det kändes så fel att göra det när man inte ens kunde något knappt .
Och så måste man hinna läsa ut svenska boken innan tisdag nu , så ska läsa massor. måste det.
Så man fattar något sen. för vi ska ju typ ha muntligt på det där som man fatta som.. haha

Ska kila nu. skriver ändå inget intressant här.
Tack & hej.
Tycker om min andreas mest i världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0