Känslor .

Att man kan ha sån mensvärk är otroligt asså.
Jag har så ont att jag inte ens vet vart jag ska ta vägen någonstans.
En & en annan tår har ju kommit rullande ner från mina kinder. har så ont att man får tårar. det är sjukt ju .
Sitter bara här och lutar mig framåt för att man har ont , och så väntar man på att sin älskling ska komma in på msn. Han som får mig att vara så lycklig & kär. Han är bara min , den känslan är så otrolig stark.
Tycker om honom så himla mycket , går inte ens knappt att beskriva med
ord hur mycket han betyder för mig. Han är helt enkelt mitt allt .

igår så var Sofia & jag och köpte en varsin ros till våra älsklingar.
var så himla mysigt att bara få ge dig en ros , som tack för att du finns vid min sida.
Och att jag aldrig kommer att lämna dig . Jag har ingen anledning till att göra det så .
Och jag vet hur mina känslor är för dig , dom blir bara starkare & starkare för varje dag som går.
Jag kan liksom aldrig släppa dig i mina tankar , inte ens när jag sover .
tänker som sagt hela tiden på dig i 24 / h om dygnet. hi hi
Jag är glad att det blev vi , den 14 / 10 .

Tack & Hej .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0