Helgen .

Fredag:
var i skolan , mådde jättekonstigt , för mitt hjärta banka as hårt . (har hjärtfel)
Så sista lektionen dom sista tjugo minuterna som var kvar , så var jag tvungen att ringa efter skjus.
Så först ringde jag mamma , men hon jobbade fortfarande då , så fick be min älskling om skjus .
Och han var så söt och ställde upp . min gosigos.
Sen senare på kvällen så åkte jag & min älskling och hyrde en film och åkte hem till honoms lägenhet & lagade lite mat . Underbart gott .

Lördag:
Vakna man upp med sin underbara älskling hemma hos honom , Gjorde vi oss i ordning & sen gav vi oss iväg till grosvad för att åka lite skridskor, var skit kul men det var väldigt svårt att åka när man typ inte har åkt på ca 2 år eller något . Men kul var det iallafall .
Senare så hade min mamma gjort mat så vi åkte hit och åt lite , och då var min älsta syrra här med sina två barn.. Så det var kul .

Söndag:
Jag vakna halv åtta och inte kunde sova mer , Så var vaken ungefär i 3 timmar typ, sen somna man om.
sov en timme eller så , sen åt man lite och spelade lite tvspel. Men sen så la jag & andreas oss och somna igen . var underbart.  älskar att få röra vid dig . Helt underbar är du .
Just nu så ser vi på tjenare kungen och bara njuter av sista dagen på helgen . Snart en jobbig skolvecka igen. Och en jobbig dag för andreas att börja jobba igen .
Se vad som ska hända nästa helg då ? Hoppas vi hittar på något skoj : )

Jag älskar dig mest andreas , Det ska du veta. Även om du och jag kan ha våra smågräl ibland .
Så vet du att jag älskar dig mest i hela världen. Du är helt enkelt min och du är underbarast .
U And Me Forever .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0