Du är det bästa som någonsin hänt mig

Älskling! när jag läser vad du skriver, får jag tårar i ögona! du är verkligen så himmla gullig mot mig du visar verkligen att du älskar mig:) Jag har trott att sånna flickor finns inte, iaf inte för mig..
Men vad fick jag?! Måste va världens underbaraste flickvän, jag skulle inte byta ut dig mot någon det kan jag svära på:)

Vi har  det så himmla bra ihop å allt jag önskar att jag aldrig får skiljas ifrån dig, men jag ser ingen anledning till det heller vi har byggt upp det så bra redan. om det kan bli ennu starkare så kommer jag leva vid din sida tills döden skiljer oss åt.. men jag väntar på dig i himmlen...

Åhh det som hände igår var verkligen så underbart det kunde bli hihi även fast jag inte är så bra då;)
men vi har ju all tid i världen på oss att verkligen lära oss hur vi funkar:)
Va verkligen så underbart kommer aldrig glömma det....

När jag skjutsad ehem dig förut.... det är bara ett bevis på att jag gör vad som helst för dig älskling!
Du är värd allt man kan ge dig jag är inte miljonär men jag ger dig min kärlek och jag hoppas å tror du värderar den högre en pengar:)

Snart får jag träffa dig älsklingen min, har längtat hela dagen:)

Du och jag förevigt

/Din Pojk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0