Brottning plus ont

Vad kul brottningen var asså , var skit nervös innan att man skulle göra fel eller inte kunna.
Men mentor tyckte jag hade bra teknik eller vad man ska säga .
Så det var kul att höra att man kunde lite iallafall . för att vara första gången .
Och sen när man ska ha lektionen med bosse, så är man ensam där .
Så fick bara läsa min bok i stället . För kunde inte göra det som vi skulle göra idag .
för att vi måste vara i en grupp , skapligt trälit .
störande att dom aldrig kommer , att det typ bara är jag som är där jämt..
Jag har inte varit borta en enda gången därifrån : ) känns skönt !

Asså det som hände när jag & andreas låg och myste , jag mår as dåligt över det .
även att jag vet att du älskar mig lika mycket för det , så känns det förjävligt att det hände.
mår dåligt , och har dåligt samvete . Du ska veta andreas , även om det där hände. Så älskar jag dig så himla mycket att det aldrig aldrig mer ska hända , för jag fatta inte ens själv att det namnet kom ur min mun . borde varit min hjärna som jävlades med mig eller något . För älskar dig så mycket att mitt hjärta bankar mer & mer för varje dag som går . du är mitt allt honey .

Jag älskar dig , jag saknar dig varje minut , sekund och timme vi inte är . Jag tänker varje dag i skolan och vart jag än är så tänker jag på dig . du betyder allt , går bara inte släppa dig . vill ha en framtid med dig , känns som vi kommer få det så himla toppen ihop. Så känns det för mig honey . (L)

Nu ska man ta och fortsätta skriva med min älskling på msn .
Tack & Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0