Orkar snart inte mera !

Känns bara som allt är så himla fel med allt i skolan och vännerna.
Känns som vännerna bara skiter i en nu när man har hittat den man verkligen älskar !
Och bara för man är hemma för att man är sjuk mycket ! Men verkligen ingenting jag kan göra åt .
Enda som är underbart är att jag har hittat den som älskar mig högt , & det är min andreas .
Jag släpper aldrig honom , han är min, den personen jag vill dela min framtid med .
så honom slänger jag bara inte . Han är mitt allt . Han jag lever för . Jag älskar dig högt , älskling .

Ingen av mina vänner förstår hur mycket jag får kämpa i skolan.
Det är bara min Andreas som förstår mig , han är den som vill hjälpa mig & som står alltid vid min sida.
Ett liv utan honom , går bara inte . vill alltid ha dig vid min sida älskling . Tror du vet om det , och jag har nog sagt det rätt många gånger ! Du betyder helt enkelt så himla mycket !
I lördags så var man i norrköping & köpte dina julklappar.
Jag hoppas verkligen du kommer bli nöjd med dom man köpt : )
Och såklart är jag själv jätte nyfiken på vad du ska köpa till mig.
Och lägenheten har blivit så himla mysig nu , men mysigare ska det bli . = )
Älskar att få vara där med dig . Så mysigt att höra när du säger din & min lägenhet .
Jag är så himla trygg med dig och i lägenheten . Allt är så himla underbart !

Jag kommer alltid älska dig , jag tänker jämt på dig när du är borta några timmar från mig .
Saknar dig alltid när vi är från varandra , Går inte att vara utan dig i en dag ens . Det skulle jag inte ens klara . Skulle kännas förjävligt att vara från varandra i ett helt dygn när vi är så vana att vara med varandra hela tiden . Jag älskar dig så högt älskling . lämna mig aldrig ! U And Me Forever . <3

Tack & Hej .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0