Me and You

Så mysigt vi kommer få det i lägneheten, nya sängen va verkligen fin, tur att du valde den hihi den andre hade blivit väldigt dyr! den här passa bra tyckte jag:) å du verkar trivas i den hihi så sött.. Går verkligen inte lämna dig på morgonen det är så svårt att skiljas bara några timmar åt*usch* vill av med dig jämt!
Vi har våra smågräl ibland men så är det allt kan inte va frid å fröjd, men vi har det väldigt mycket mer underbart en vad i grälar:) Tycker det funkar så himla bra mellan oss!!

Idag ska vi inreda mera hihi ska bli kul, börjar bli lite hemtrevligt iaf. Ska fixa lite skruv å sånt så vi kan skruva upp tavlor spegeln å det:) Vi måste få upp gardiner med.. wie jag trivs så bra där mycket bättre en den gammla:)

Å att få ha dig vid min sida gör ju inte saken sämre:) hoppas du med trivs älskling, för jag vill alltid ha dig där.. men du får väl åka hem till mamma när du saknar henne;)

Tänker på dig min plutt längtar tills jag kommer hem till oss sen
Du är mitt allt du är underbar å jag vill aldrig lämna dig du är min ängel å kommer så förbli!

ÄLSKAR DIG Frida
Forever.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0