Känslor

Du ska veta hur mycket allt du sa till mig häromkvällen betydde för mig! Du vill ha en framtid med mig? jag blir så himmla glad å höra det, man bara svävar iväg till någon annan värld där bara du å jag finns.
Mina känslor för dig är så starka nu att dom aldrig kan brytas isär,  jag hoppas dom aldrig gör det! för du känns verkligen som den rätta tjejen att leva med:) Vi har det så himmla underbart i lägenheten å det ser ut som på dig att du med verkligen trivs där:) Börjar bli så mysigt där nu. Jag skulle inte klara en dag utan dig gumman, man är så van nu attd et verkligen är du å jag! Som ett förhålland verkligen ska va:) wie i´m so happy with you my little sweet angel;)

  Jag vet att du har det jobbigt med skolan nu, men som du märker så finns jag vid din sida för att stötta å hjäpa dig igenom det här, Tillsammans kommer vi fixa det här.. DET lovar jag dig inget är omöjligt, man får bara lägga lite mer energi på det. Vist det kommer säkert bli fler tårar och det kommer kännas tungt.. men en vacker dag så plötsligt funkar allt å du kommer fixa det, Jag ser fram emot att se din student och stå där nere å vänta på dig med ditt slutbetyg:) ge dig en stor kram och en kyss och säga vad var det jag sa älskling för några år sen???????? du kommer klara det, det ska jag se till:)

Snart är det julafton med det kommer bli en underbar dag, för jag ska va med dig min älskling! å det ska bli så spännande att få öppna dina paket hihi jag tror du kommer gilla mina;) vi ska ha det så mysigt på kvällen sen!:) wie längtar



I vår ska vi försöka skaffa oss en liten golden valp:) det kommer bli så mysigt att ha en sån med dig hihi längtar jätte mycket!! öppna dörren å se sin älskling å lilla valpen vifta på svansen:) åhh så underbart

 Titta va söt:) men inte lika söt som sin matte..:)


Älskar dig Frida du är den som jag vill dela mitt hjärta å liv med jag vill göra allt det där du sagt till mig

/Din Plutt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0