Jag är så rörd .

Allt du skriver här i min blogg .
Man blir allt rörd av att läsa det .
Du ska allt veta att jag älskar dig hööööööögt .
Jag kommer aldrig lämna dig darling. du är min värld.
allt som hände igår när vi kom hem från mina föräldrar , aldrig brytit ihop sådär förut tror jag.
och ha dig brevid mig känns underbart . om du inte hade funnits vet jag inte riktigt vart man skulle ta vägen. Jag hade nog inte klarat mig asså . hade bara varit negativ hela tiden på mig själv .
Jag älskar verkligen när du bryr dig och stöttar mig . ingen som har brytt sig så himla mycket som du gör.
Du är mitt allt och kommer förbli det . Jag älskar dig högt darling .

Och idag fick man reda på att jag har svenskaprov på tisdag . Måste plugga stenhårt.
se om min plutt kan ta och hjälpa mig lite =)
men det är väl mest bara att läsa och läsa & åter läsa. För det vara 30 sidor :|
hatar när det är så himla mycket att göra . och matteprovet var jag tydligen tvungen att göra i aulan nu :O
hatar kärringen , tydligen inte jag ensam om för hela klassen verkar inte tycka om henne . haha
nae, nu ska jag försöka få igång elden här hemma.

Tack & Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0