Har klippt mig idag .

Klippte mig idag 10.15 är verkligen inte van i att det är kortare än vad de var förut.
men kände att det behövdes klippas lite . för det var så himla slitet .
Tyckte det blev helt ok mitt hår faktiskt . det duger bra . hi

Just nu är man hemma hos föräldrarna.
för min plutt jobbar. lite trälit , men snart är han lång ledig : )
skönt det så man kan få mysa med honom en hel del *blink*
Och snart är det nyårsafton då , vet inte riktigt  vad som händer då .
men ska lungt vara med min älskling iallafall .
vi kanske får ha lite myspys eller något och titta på alla raketer.
något mysigt kommer vi nog allt få. Jag älskar dig högt , darling.
du är det bästa jag har i hela mitt liv . lämna mig inte . för kommer aldrig lämna dig , ALDRIG !

vill ha en fin och underbar framtid med dig .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0