Du & jag

Jag älskade att gå på ikea med dig igår.
även om vi hade lite smågräl och så innan i bilen.
så tyckte jag att det gick bra och att det var mysigt att gå med dig där.
idag ska vi inreda mer, ta upp köksbordet och så : ) ska bli mysigt.
skulle vara mysigt om vi kunde äta något mysigt eller så. se idol-finalen kanske.
Och såklart får jag reda på att syon inte hade tid 10.05 nu, utan fick en tid 15.30 men då har ju fan jag redan slutat. blir så himla sur. men jag får väl ta och går ner till skolan då. Bara så trälit.
Annars blir det väl aldrig av , och jag vill ju gärna få reda på hur det kommer se ut och så.
Åh, vad jag saknar min älskling. älskar honom så mycket : )

PussPuss *
nu ska man gå :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0