Darling .

Sitter & saknar dig som en tok älskling .
Var verkligen inte mening att jag skulle bli sådär sur förut , men du vet varför !
Tack för du skjusa mig till mina föräldrar sötnos . Du är gullig !

Igår så åkte vi tidigt till Linköping Andreas , Jag & min familj .
Var skapligt kul faktiskt , Jag & andreas hittade lite saker på ikea till lägenheten.
Så mysigt att gå med dig där hand i hand . så sött & Gulligt !
Och så på H&M så köpte jag lite smink och min älskling köpte fräna kalsonger !
Så han blev riktigt sexig i dom , min plutt.

Idag får vi som sagt se vad som händer.
Rätt så sent redan, men något ska vi nog allt hitta på.
Allt är så himla underbart varje dag nu för tiden.
Såhär bra att det inte varit förut i mitt liv.
Du är allt , Andreas.
Jag älskar dig högt , älskling .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0