Bästa Julafton någonsin

Börja med att jag och min plutt var hemma och hade mysigt på morgonen och så.
Men sen runt elva var jag tvungen att åka hem till mina föräldrar för att man skulle till min farmor & farfar.
Det var skapligt tråkigt att åka faktiskt , För gillar inte min farmor & farfar så himla mycket. Men fick stå ut.
Farfar blev inte lite full heller , han prata hela tiden om en massa snusk och grejer. Så nu vet jag vart min pappa har fått allt snusk ifrån. haha . Sen runt 18.00 så åkte vi till min syster Sandra så kom, mormor&morfar och min syster Hanna och hennes familj och sen var det massa andra där . Och så kom min älskling dit också , allt var så underbart . Lekte en lek och hade oss. Jag & min älskling fick en hund som det stod God Jul på , och sen en trisslott som vi vann 50kr på : ) vi hade turen med oss. hihi
och sen med trisslotten så var de en liten tomte med.
Och sen runt halv tio åkte jag och min älskling hem , fick massor grejer. går inte ens beskriva hur lycklig jag är med min plutt. Tokisen går och köper en massa dyra dyra grejer till mig. En mobiltelefon, en tröja,underkläder & äkta silverörhängen. Jag blev så himla glad av allt jag fick av dig sötnos. Du är underbaraste på den jord. Älskar dig så högt att jag nästan spricker.

Jag tänker aldrig aldrig lämna dig .
Det känns långt långt inuti mig att du är den rätta för mig .
känns bara så himla underbart. känns numera som att jag har flyttat in hos dig nu.
men det har man ju inte , men på ett sätt kan man nästan säga det.  hihi
Du ska veta älskling , att jag lämnar dig aldrig . och jag kommer älska dig vad som en händer.
för du gör mitt liv värt att leva.
Lämna mig inte älskling , Då dör jag om du lämnar mig .
Jag kommer nog bryta ihop om du lämnar mig , men som jag vet så kommer du inte lämna mig.
för jag känner att du verkligen älskar mig . Och jag älskar dig lika mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0