2 månader igår

Var underbart igår. Känns bra med min andreas .
kommer aldrig sluta älska dig . Du är det bästa i hela mitt liv äskling .
Och igår var vi och köpte en platt tv på OnOff. Snacka om snygg tv  : )
Märks att min plutt älskar tvn & mig : ) hihi

Ikväll ska vi göra tacos & se på nya beck filmen : )
det ska bli mysigt . Se om min älskling ringer någon gång innan jag slutar
och säger om han har bärning eller inte .
Annars ska nog susanne med hem till mig och andreas ett tag .
För att hon inte orkade vänta i evighet i skolan tills bussen kommer . hi
Och igår när jag och min älskling var och lämnade en bil i stan så såg jag en liten kattunge
som gick vid den där bilverkstan själv, jag tror nog de var en viltkatt . Jag ville försöka hjälpa honom/henne
att komma till någon vetrinär eller något. Låg och tänkte på kattungen hela kvällen igår . Tycker så synd om såna djur som människor bara slänger ut mitt på gatan . *djurplågeri* för tusan .
Men kattungen var för rädd som sagt så kunde inte rädda den :(
den var för rädd :( Men men.. ville göra mycket men kunde inte.

Nu ska man ta och kila, sofia har redan slutat nu
Tack och Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0