Börjar bli lite rädd & nervös

Jag ska senare idag till tandläkaren för undersökning. Kände att det var dags nu. Och fy är så nervös & rädd. Som det flesta vet så är jag så oerhört rädd och sån forbi för just tandläkare och dessa verktyg och sprutor och vad de nu allt är dem har. Och att sitta i den där stolen och gapa för tandläkaren är det värsta jag vet. men tänderna måste ju vara i bra skick så är det bara. så får stå ut. Men ska bli intressant och se om man får någon dom. Och värst av allt att gå till tandläkaren nu för tiden är så otroligt dyrt. väldigt väldigt dyrt enligt mig. Men det är ju bara att betala & se glad ut. Huvudsaken tänderna är friska och fina :D

Så innan dess så blir det att bara ta det lungt & försöka vila för man är inte på topp än heller. Förkyld och slö i kroppen. Typisk höstsjuka. Men bara att hoppas att man kommer bli frisk snarast. Just nu fixar man lunch åt mig & sambon. Blir skinksås & pasta. *mums* Så ska börja med skinksåsen nu. Ha en kanon dag! & tänk på mig idag.

Kommentarer
Postat av: Sanne

nej usch och fy, var verkligen inte roligt! :p hoppas det gick bra hos tandläkaren!

2010-10-14 @ 10:32:24
URL: http://myonce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0