Vad snö det har kommit

Imorse när jag vaknade så såg man hur himla vitt det var ute, så efter man hade fått i sig lite frukost så fick jag gå ner i källaren för att leta fram termobrallorna som är lite sönder men funkar att ha dem på sig, sen ta ut hundarna på en promenad, men det var inte lätt kan man säga, dem hade inte börjat tagit bort snön vid parken så det blev extra tungt för mig och även hundarna, så vi fick gå den sträckan och sen tillbaka hemåt igen. För gick tusan inte att gå alls i vädret för det blev extra jobbigt och även längre tid. men det gjorde sina behov och det är huvudsaken! Annars har jag tagit tag i att städa och lite sånt här hemma. Så fick lite saker gjorda! 

Denna kväll har man annars ätit varma mackor och bara tagit det lungt med sötnosen! Vi ska ta ett snabb varv med Catch snart så har man det avklarat också för dagen. Annars fick man tacka nej för en jobbtid idag, typiskt att det ringde när man hade en annan viktig sak att gå på! Och det kom ett bra besked som tur var! Nu hoppas det visar bra resultat snarast. Mer om det får ni veta om det kommer gå bra! : ) 

Ha en trevlig torsdag kväll! ( :  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0