Torsdag

Fick ett sms förut att min Jacka har kommit från H&M så ska hämta den efter 17.00 stod det! Hoppas kunna ha den nu bara, Inte så roligt om den ej skulle passa. Så håller tummarna nu! Har varit ute med hundarna förut och så var man ute för att se hur Catch stående såg ut, han är helt galen i godisen. Tog lite bilder, men blev ej så bra men se om sambon kanske kan hjälpa mig i helgen om det är fint väder att få några bra bilder på honom. Men först måste jag klippa honom mer, Sandra hjälpt mig lite nu att teckna på bilderna där man kan klippa mer & så.
Så hoppas att han kommer se ut som en fin Golden sen, så man ej förstör honom. Idag ska man annars bara ta det lungt, försöka få lite städat här hemma. Veckan har bara rusat iväg och ännu en vecka utan jobb. Klättrar på väggarna snart. *suck* Nu tänkte jag ta tag i klippandet, Ha en bra dag! Solen tittar ju fram =)

Kommentarer
Postat av: Jennie

sv: jag väntar med på min pojkvän. tror man kan kalla honom för sambo med... hehe. vi bor ihop hos mina föräldrar.

ikväll ska jag ta det lugnt ch kolla på made in sweden.

ska du göra nått speicellt på alla hjärtans dag

krm

2010-02-11 @ 15:44:47
URL: http://jennsiii.blogg.se/
Postat av: MALINHE |foto|

hej, vad ska du göra ikväll då? :)

2010-02-11 @ 18:47:27
URL: http://malinhee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0