Så förvånad man blev..

Vid 12.00 idag så kom Posten.
& till min förvåning så fick man ett brev från skatteverket och man fick skattepengar tillbaka! Blev väldigt förvånad. Det kunde inte komma så mycket lägligare. Så nu kan man leva igen! *skratt* nevars så dåligt är det inte men man blev verkligen glatt överaskad att det dök upp bara sådär utan att man visste om det! : )

Min vän sussi kom förbi hit förut vi pratade om allt och gick våran långis med hunden! Men kunde knappt gå i högt tempo med tanke på värmen. Men hyfsat fort gick vi iallafall. Och så pratade vi även med vår vän emma med. Har nog inte sett henne på ca 2 månader eller nått. Så det var kul att ses! Hoppas hon kan komma förbi i helgen och umgås lite med mig, för blir som sagt ensam från fredagmorgon till söndagkväll. Så sällskap behöver jag!

Sen drog sussi & jag och tog en glass vid meri såklart! Var väldigt gott! Men fy så glassen blivit dyr i år. Magnum kostar tusan 18 kr nu. Det är väldigt mycket för en glass enligt mig. Eller vad säger ni?

Måste fråga om ni vet någon kategori som man kan börja skriva om ? Vill så gärna ha tips. : )

Hejsvejs!




Kommentarer
Postat av: sanne

gud vad skönt det låter :) jag älskar att vara ute och springa själv, det är mer min grej tror jag :D



jadå det är bara söka och söka, du kommer hitta nått nån dag! :)



hmm en kategori säger du.. skriv några bra bok/filmtips och en liten recension om varje du läst/sett :) sånt tycker iaf jag är intressant.

2010-08-12 @ 09:54:28
URL: http://myonce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0