4:e Augusti

Då har man varit utan skrivandet ett bra tag. Jag har inte haft så mycket att skriva faktiskt. Jag är ur dålig att driva min blogg det har man märkt. Jag älskar verkligen att få skriva men i min blogg så skriver man inget vettigt alls. utan det blir mest bara en massa trams. Måste ha någon kategori som lockar er läsare att läsa osv. Men känns som det bara går i botten efter en månad eller något. Har ni något tips om vad som kan vara intressant för er att läsa? För älskar verkligen att skriva i min blogg om man skriver något som ni tycker är intressant och att ni stannar vid min blogg & läser. Och även får kommentarer då & då. Känns som allt mest bara handlar om mode osv. Och mode är väl direkt inget ämne man skulle vilja skriva om. För det finns så många såna bloggar nu för tiden! Så kommer ni på något som ni vill att man ska skriva om skriv då en kommentar. Vore snällt! = )
 


Kommentarer
Postat av: Emma Evelina Petersson - motcross, foto, vardag

Åh vilken söt hund! =)

2010-08-04 @ 21:46:58
URL: http://emmaevelinapetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0