20100811

Vilket väder det ser ut att bli idag. Hoppas det kommer bli soligt! Jag ska snart ut på en promenad är tänkt. Med hunden såklart! Funderar om man ska ta en längre promenad nu faktiskt. De ser så otroligt skönt ut ute. Men allra först blir att lägga i två tvättmaskiner så har man det klart snarast. Skönt att ha det klart så fort som möjligt sen är det bara vänta att det ska bli torrt. Väntar också på att min vän sussi ska skicka ett sms och säga hur det blir idag. Hon kanske ska komma hit så det får vi hoppas på! Då ska vi promenera i högt tempo. = )

Nu har man en stirrande hund bredvid mig här i köket så nog bäst att börja röra sig utåt. Han är verkligen på ett bushumör idag. Så kanske bäst att ha med sig en boll så han får leka av sin energi ute. Det lär han uppskatta mitt charmtroll. *hihi* Men först måste man ner i tvättstugan! Ha en kanon dag!


Kommentarer
Postat av: Victoria ♥

söt blogg :)

2010-08-11 @ 09:50:40
URL: http://natdhasis.blogg.se/
Postat av: sanne

okej vad skönt :)



det var ett möte med en kund som ville ha lite nytt på deras hemsida osv :D det gick bra. kram!

2010-08-11 @ 09:55:49
URL: http://myonce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0