100427

Tisdag och det innebär Teori idag. Känner mig halvseg och sjuk idag. Både sambon och jag har känt oss krassliga. Så han och jag är hemma och tar det lungt och hoppas bli bättre under dagen. Skulle behöva läsa i teoriboken men huvudet orkar inte med det, hatar att läsa i en bok, och det är inte bra att skjuta upp det heller, Men orken finns inte riktigt här nu. Och imorgon är det riskettan som ska göras! Så tidigt är det som är nackdelen. *suck* 8.30 - 12.00 skapligt länge men vi får hoppas att timmarna rullar iväg. Så det ska bli skönt att ha den delen över sen. För det sa att det var bra om man hade en vän med sig för man ska diskutera mycket så då är det skönt att ha någon man känner menade dem. Och sånt är alltid bra! *tumme upp* Nu funderar jag faktiskt att lägga mig och vila lite, så jag orkar med allting sen. Ha en kanon dag!

Föresten tack syster för du tycker kjolen var fin :D hoppas bara den kommer sitta fint också :D

Kommentarer
Postat av: Lilla Nathiiz

Kommentera gärna min blogg! Jag skulle vara jätte glad om du tog dig tid att göra det.<33 Kisses!

//Nathiiz

2010-04-27 @ 16:42:15
URL: http://lillanathiiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0