Ensam i lägenheten

Jag är ensam hemma. Min älskling kommer hem imorgon kväll. Och man längtar som bara den nu faktiskt ! Men inget kul att sova ensam inatt. Känner inte alls för det faktiskt. Fredag & lördag sov man faktiskt hemma hos mina föräldrar. Så man var där & hade det roligt och fick massa god mat. Nu ikväll försöker man få in provet man har imorgon men går inget bra alls, datorn lockar mer faktiskt. Men mest vill man att telefonen ska ringa snart, men kanske den gör snart ! Får iallafall hoppas. Men jag är lite seg att gå till toaletten och ta bort sminket. är för lat helt enkelt ! Men måste snart som sagt ta tag i det. För snart dags för mig att hoppa ner i sängen för att sova om man ska orka med skoldagen imorgon. Går till 16.10 imorgon. Jag hoppas såklart att Susanne min vän kommer gå på bilden. Håller iallafall tummarna för det. För man vill direkt inte missa så himlans mycket ! Föresten imorse ringde syrran och frågade om vi ville med till Linköping (ikea) och kolla lite, och de ville vi mer än gärna! Men först var de lite problem med Catch men sen sa min bror att han skulle stanna hemma så han var snäll och tog hand om honom så man fick hänga med dit. Och när vi väl var där så köpte man en stickad långtröja som är hur mysig och skön som helst. Köpte den på Cubus! Det var de enda man köpte. Alltid så när man har pengar så hittar man aldrig något man vill ha, vad jag har märkt! Enda man har köpt är denna tröja och ett par stövlar från skopunkten! Men det räcker väl sålänge iallafall. Nu ska man ta bort sminket sen lägga sig och läsa lite på provet. Sov så sött allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0