Fikat & en bra nyhet

Vid 13.00 kom sofia & hämtade mig sen åkte vi ner till P2 för att ta en höstfika. Sen drog vi till sminkshopen för sofia skulle ha en mascara men den fanns inte där, åkte till viberga men dom hade inget sen när vi är på viberga parkeringen ringer sofias telefon och det är folkbladet som ringer & frågar om vi kunde ställa upp & bli intervjuade om vårt UF-företag. & vi tackade såklart ja. Så imorgon 10.00 ska vi vara där och bli intervjuade, har lite panik över vad man ska ha på sig, för det kommer ju fota oss. Rätt så Panik faktiskt! Hur man ska se ut, men det ordnar sig nog. Hoppas man inte bara ser för trött ut när det är dags att fotas. Gillar inte att vara med men när det handlar om vårat UF så såklart ställer man upp! Min mamma var snäll och tvättade lite kläder åt mig som hon tog hem, så hon lämnar dom tidigt här imorgon. Fast blir att stiga upp tidigt iallafall, för catch ska ut, jag ska duscha & fixa mig, lite att göra som sagt! Får vila ut senare på kvällen. Nu kommer min andreas, dags att sluta. Bye.

Kommentarer
Postat av: Wictoria

Lycka till gumman :D Hört något om handskarna? Skulle va bra om jag visste nästa vecka. :P Puss.

2008-10-29 @ 21:22:13
URL: http://wictoriia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0