Dagen har varit upp & ner

Jo, tycker den har varit upp & ner.
Satt & åt i matsalen och sen känner jag att det bara smäller till i mitt hjärta!
Mitt hjärta slog så hårt & snabbt att man nästan fick panik. Jag har knappt aldrig fått ont då man bara sitter & äter och tar det lungt och pratar samtidigt med sina vänner. Det kändes lustigt, och det sjuka av allt är att det slutade inte direkt utan hade säkert ont i 30 minuter eller något. Väldigt obehagligt. För er som inte vet så har man "hjärtfel" . Obehagligt som bara den faktiskt. Och sen under dagen har det hänt så med hjärtat 2 gånger till, så man fick en funderare på varför just allting kom idag. Otäckt ! Hatar när det händer så då man är i skolan, eller om man skulle vara ensam! usch

Annars har de krånglat lite med vår UF logga, var något med de då han skulle trycka, behövde göra så vi ändrade lite på det, ännu ett problem uppstår i UF-företaget. Inget roligt men det är bara att ta tag i saken & försöka fixa det. Annars har det inte hänt så mycket mer utan mest bara haft UF hela dagen lång och sen hade man Info & layout lektion senare, och det var ingen höjdare direkt, vet inte riktigt hur man ska göra med den kursen! men får nog ta ett snack med min lärare! Det är väl lika bra det! Så man får se hur det kommer bli ! Imorgon är det bild Fördjupning A , sen ska man till en högstadieskola & be dom fylla i en marknadsundersökning vi håller på med i vårat UF. Sen har man bara Praktiskt marknadsföring B som sista lektion, ska bli skönt . Men sen när man kommer hem kommer man då nästan bli ensam direkt, för min andreas ska åka till Eksjö och kommer hem på lördagkväll. Sorgligt, men klarar mig nog trotsallt. Får iallafall hoppas på det. & hoppas att min älskling vinner på lördag, och att inget händer * Peppar, Peppar* Nu ska man hoppa ner i sängen & sova, har lektion klockan 8.00 imorgon. Ha en trevlig kväll .  

Kommentarer
Postat av: Wictoria

Usch då, va tråkigt :(

2008-10-17 @ 09:18:24
URL: http://wictoriia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0