Utställning i Norrköping

Igår var vi i Norrköping vid himmelstalund för att vara med på Hundutställningen. Vi trodde att catch bara skulle larva sig och ha sig för det är så varmt, men icke sa nicke. Han fick 1:a pris i kvalite och sen 1:a i konkurrensen. Så jag är riktigt stolt. Sen hade dom en uppfödareklass som Catch var med på. Och där visade Andreas upp catch, och han är så duktig.
Annars är det alltid Sandra kagevik som ställer Catch åt oss. (För hon är så duktig, och vi är lite för nervösa när det gäller) så hon ställer och är snäll och gör så han kommer på riktigt bra plats. Säger det ännu en gång, Tack Sandra!

Jag har en bild man tänker lägga upp här som en Goldenägare hade tagit då Catch och Sandra var inne i ringen. Så tänkte ta och visa den bilden för er, hur snygg vår Golden hane är.




Han står så fint uppställd.

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja det har jag, ett liv utan vore otänkbart. Jag haft en hel del, fiskar, landskölpadda, möss som barn pga allergi. KOnstigt nog växte det bort ( vilket är märkligt med tanke på min svåra allergi som va ) Köpte en hund när jag flytta hemifrån så fin en rottweiler/doberman hane som var så himla go men kunde inte behålla pga taskigt med pengar och ingen som kunde ställa upp med passning. Nu har jag i alla fall min kisse, hon är lite mer självstänigare så det går fin fint, med kärlek är det inte brist på, hon blir nästan sur över alla kramar och pussar, haha :p

2008-06-01 @ 17:51:32
URL: http://annaphe.se
Postat av: Jennie

va söt :D

2008-06-01 @ 20:30:54
URL: http://hallon8.blogg.se/
Postat av: Wictoria

Va skoj. Jag kom precis hem. Har jobbat från 11 - 22

2008-06-01 @ 22:22:39
URL: http://wictoriia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0