Godmorgon

Gick upp runt 9.45 för att sedan ge vovven mat & sen ut & gå.
Det är mulet idag men ändå skönt väder.
Wie, idag kommer min älskling hem från stockholm.
Det ska bli skönt att han kommer hem, känns bättre.

Ska diska & sånt som behövs här hemma.
dammsuga lite och så, massa hundhår överallt, även om man dammsög igår med.
men bra att ta lite varje dag för då slipper man storstäda så ofta. hii smart va??

Sitter och undrar när min älskling ska ringa.
han ringde runt 7.30 imorse och en annan var skapligt trött.
Nu sitter jag med värsta ryggont, se om han kan hjälpa mig att massera.
Jag har fått riktigt ont på senaste tiden och jag vet inte vad det är ? *suck*

Ska äta något nu.

Kommentarer
Postat av: Ursula

Hejsan Frida :)

Lät som en skön morgon!

2008-02-20 @ 23:07:37
URL: http://inexpressible.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0