Firat andreas idag med

Japp, var hemma hos mina föräldrar & firade andreas idag.
Min släkt som firade honom. Så han fick massa fint.

Så nu är man hemma & tråkar, funderar på vad man ska fixa & äta.
Var sugen på bandspaghetti och en riktigt god gryta till det. men då var bandspaghettin slut :(
Se om andreas ska åka & handla lite, men sånt som märks !

På tisdag åker min andreas till sthlm för att åka på en kurs.
Kommer hem sent på onsdag eller torsdag, minns inte.
Sånt som märks när han kommer hem, men kommer sakna honom.
Inte van att vara ifrån varandra. Jag ska kolla på massa One tree hill avsnitt.

Nu ska man prata med andreas & se vad han vill ha att äta!
Kommentera gärna! :)

Kommentarer
Postat av: sandra

Svar: jaa men va härligt att de blev lyckat =) vad var de han fick av dig då?
Ikväll blir det elle galan och köping...
Hoppas du får en bra kväll.

2008-02-17 @ 18:24:01
URL: http://sandranilsson.blogg.se
Postat av: L i n d a . B l o m

S: Oh fy vad hemskt! Nä, jag lämnar aldrig mina hundar med andra djur! :)

2008-02-17 @ 23:31:38
URL: http://lindaslya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0