äntligen lite ny design

Jag klarade det. YES!
Helt otoligt att jag kan med det här koderna nu. Jippie.
Idag så har det inte hänt så speciellt mycket faktiskt, förutom Gått ut med Catch och så.
Och lagat mat åt min älskling.
Annars så blir det att sitta här hemma och ta det lungt.
Funderar på att se några filmer idag i detta väder.
Det är direkt inget solväder.
Så blir en innedag.


Jag är allt sugen på Pizza idag.
Vill ha en tonfisk Pizza "Al tonno" som den heter.
Den är så Jäkla GOD.
Ursäkta orden. hi
Får se vad min älskling säger sen vad han är sugen på.
Känner jag honom så blir det kanske Pizza.
Det märks för att han ska stanna kvar på jobbet idag
och skruva lite med bilen som han ska sälja.
Skapligt tråkigt faktiskt för att de var den bilen vi träffades i första gången.
Så den lär man sakna, Som tur är de en i Finspång som ska köpa den.
Så lär väl få se bilen någonting på vägarna iallafall. hi
Ska ta och se på film nu.
För Catch sover så då kan man passa på att vila sig lite.

  
                             Catch 3 månader

Kommentarer
Postat av: Sanna

vad duktig du är:) blev ju riktigt snyggt ju :D Jag har försökt och pillat med alla dessa koder, men det går inte min väg :/

2007-07-03 @ 15:18:37
URL: http://saannaah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0