Se så det snöar .

Snacka om att det har kommit mycket snö bara under natten , Kan inte fatta det . Jag vill inte ha mer snö .
Jag vill ha en härlig sommar dag istället , slippa frysa hela tiden , bara ligga i gräset och njuta av all värme. Och få bli solbränd och njuta av att man har en pojkvän som man älskar högt . Det är vad jag vill just nu , ha SOMMAR , men så fort man kollar ut så förstör det min härliga stämning. Eller vad man ska säga . hihi Sitter här ensam i våran lägenhet , Det är jobbigt att vara ensam , men ingen ringer och vill umgås , Inte ens sofia . Men så är det väl , man har väl vuxit ifrån det där antar jag .
Snart dags för att sminka sig lite tänkte jag . slippa se ut som om man var sjuk & så . Det är trälit när de ser ut som om man vore sjuk . Men inte är jag det . hihi
kom på nu vad den där filmen heter , som jag har velat att min älskling ska ladda hem , Fantastic Four .
Den är så himla bra , den måste bara ses i helgen asså . ett MåSTE . hi
Åh, vill att klockan ska bli 17.00 så min älskling kan komma hem , det är så ensamt utan honom .
Det är en timme kvar tills han slutar , Så himla jobbigt . Ska ta och sminka mig nu . Lika bra det !

Jag älskar dig mest i hela världen älskling , du är det bästa som finns . Love U Forever .<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0