Kära läsare.

Denna dag blev det att stiga upp tidigt också för att gå en lång promenad med catch. Vi besökte husse på jobbet också ,Det var de första catch ville gå till. Efter det blev det en lång Promenad. Är riktigt härligt väder ute. Det känns verkligen inte som Vinter ute. Nu på morgonen har man mest suttit här, fixade lite på bloggen. Tyckte den såg så himla tråkit ut . Så ändrade om lite här & var. Skulle vilja ha en ny header men icke bra på sånt . Så då får jag vara utan det !

Senare idag när min älskling har slutat jobba så ska vi åka in till stan för att stor handla lite mat. Det behövs verkligen,ekar i kylskåpet. Först ska han åka & lämna en sak som inte funkade. 
De stängde klockan sex så blir att åka direkt när han kommer hem.  
Just nu försöker man komma på vad jag ska laga för mat till min älskling.
Han har lunch om ca 60 minuter. Och han blir nog glad om det står mat på bordet när han kommer hem.

Funderar att ta en skogs promenad senare med catch så han får springa av sig lite. men ändå lite jobbigt att gå i skogen själv . Men får se hur man ska göra. För ska hem till andreas familj och lämna en film till hans syster.
Så får se hur man gör.

Ni som läser min blogg , kan ni inte skriva vilka ni är?!
Vore kul att få se vilka ni läsare är för några filurer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0