Lite träning

Idag har det blivit lite klickerträning med våran valp catch.
Han är riktigt duktig, men mer träning ska de allt bli.
annars idag har vi varit på en lång promenad när solen var framme. Nu blåser man ju nästan bort.
Så typiskt att de ska komma blås nu på kvällen, och denna fredagskväll också * suck *

Jag väntar på min darling ska komma hem nu. Han har varit och bärgat.
Så väntar på att han ska komma hem så slipper man sitta här helt ensam i lägenheten !
Hörde förut av Sandra att de var stor hundutställning i norrköping imorgon.
Värsta var att alla Golden ska ställas ut så himla tidigt , redan klockan 9.00.
Så de blir nog ingen tittande där inte , för en annan ska på kalas mellan 14.00 eller vad  de nu var för tid.
Och andreas ska nog köra lite cross imorgon också . Så de får bli nån annan gång med hundutställning.

Inte så himla långt kvar tills catch ska ställas ut igen , Den 2 sep , 9 sep och 16 sep.
Tre stycken hunduställningar, ska bli riktigt kul faktiskt.
Sist fick han ju 2:a placering och HP. (Hederspris) och så fick han väldigt bra kritik också.
Så vi får se hur detta kommer bli för placeringar dessa hundutställningar.

Just nu sover catch så sött , han har busat hela dagen lång idag.
så förstår om han är trötter. Jag är med trött, men kan inte lägga mig för måste vänja mig vid att vara uppe.
skolan börjar ju snart så då kan man bara inte lägga sig mitt på dagen.

ska ta och kila lite nu, skriver mer sen eller imorgon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0