Mors dag

Idag är det som sagt mors dag, och det blir att åka hemåt till mina föräldrar sen efter 15.00
Får tårta och massa gott där. Det ska bli mumsigt.
Ska upp och handla något åt min kära mamma sen. När min älskling har kommit hem från Crossbanan.
Som man hoppas inte blir allt försent när vi ska bort.
Jag är iallafall duktig, för tvättar och städar här hemma. Just nu tog man bara en Paus för att få skriva av sig lite..
Var förut ute med catch nere vid Parken, Jag tränade ringträning med honom. Värst är att man inte kan träna så mycket med honom pga denna värme. Men tycker han är riktigt duktig iallafall fast det är så himla varmt för honom.

Det är nästa lördag det gäller, Då vi ska på hundutställningen i himmelstalund i Norrköping.
Kommer bli riktigt spännande faktiskt. Hoppas det kommer att gå bra bara. Jag lär väl vara väldigt nervös.
Vi ska redan vara där inne runt 8.00 så kommer bli att stiga upp tidigt den lördagmorgonen, eller rättare sagt hela helgen. För på söndag ska vi till tibro och kolla på crosstävling. så då lär man inte få sova heller. Men tur att de snart är sommarlov, det ska bli så himla skönt..
Och det börjar närma sig min 20 års dag också! Gud, ska man bli så stor. hihi

Säg något man kan önska sig? Snälla ?!

Ha en trevlig mors dag idag .

Kommentarer
Postat av: Wictoria

Hej!

Okey, Jag ska jobba från 16.00 - 23.00 innan det blir det plugga och sen ska jag och Linus fika med hans mamma och några till.

Kram.

2008-05-25 @ 11:56:38
URL: http://wictoriia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0