Godmorgon !

Jag är uppe med tuppen idag. Kunde inte sova ordentligt för min rygg har i stort sätt pajjat igen. Kan liksom inte ligga kvar länge och sova nu om dagarna. vilket är väldigt tråkigt. Med tanke på att man vill sova ut. Vet inte vad det är som gör att jag får så otroligt ont i ryggen menar madrassen är i stort sätt ny. Så borde inte vara den iallafall. (fast har lite sne rygg) så säkert något med den igen. Borde gå till sjukgymnasten man hade. Men fy fan så ont det gjorde då han tog tag i ryggraden och typ lyften den. Då kom det tårar kan man säga. Var otäckkänsla.
Då har man varit ledig söndag-torsdag denna vecka så idag är det dags för jobb. vilket är rätt skönt med tanke på att hela veckan bara har varit seg & tråkig. Och det är inte alls kul. Så jobbar idag sen ledig ett tag till. vilket är tråkigt. Om man nu inte har fått tider när man kollar schemat på jobbet. man kan iallafall hoppas. = )
Sitter nu & äter lite frukost. *mums* Te och macka med ost & tomat på. mumsigt värre.

Idag på jobbet antar jag att det kommer vara mycket kunder för idag är det löning. Och ni ska bara veta hur otroligt glad jag är över min lön. *ler stort* men man har ju verkligen kämpat för dessa pengar också. =) Så mer helger vore ju kanon. För ställer upp det gör man alltid. *ler* Nae, kanske bäst att äta upp sen ta hunden på en promenad. Börjar klockan 13.00 till 18.00 idag. *wie* hinner hem till idol iallafall. Ni får ha en bra fredag.


Kommentarer
Postat av: Maria

så söta :)

2010-09-24 @ 09:39:51
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Olivia

Vilka raser har du på dina hundar? :)

Följa varandra via bloglovin?=)

2010-09-24 @ 10:50:38
URL: http://oliviawalds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0