2 september 2010

Kan knappt förstå att månaderna bara rusar förbi. Det är REDAN SEPTEMBER. *hakan nere i golvet*
Imorgon fyller min morfar 81 år så blir att åka dit runt kvällen och fira honom. Men det märks inte att han blir 81år snarare 70år. Men ska bli kul att få träffa mormor&morfar för nu var det ett tag sen sist. Morfar får en bilklädsel av oss. Någon som han verkligen har önskat sig så det är allt skoj att hitta något han vill ha. Annars är det så otroligt svårt med presenter åt äldre. Men nu fann vi en bra present åt honom.

Jag är uppe med tuppen idag. Fast jag hade velat sovit mer för vakna såklart med huvudvärk och var skit trött och frös som bara den! Men var bra att stiga upp klockan 7.00 och duscha och allt som skulle göras. Så nu sitter jag här och äter frukost och ska snarast ut i det kalla vädret och ta hunden på ett varv. Sen bär det av ner till Siemens för lite jobb. Härligt härligt. blev otroligt förvånad att hon ringde igår men jobb är jobb. så det är bara att vara snäll och ställa upp och då har man en fot inne där med. Och det är toppen! Hoppas bara jag kommer klara av jobbdagen. Skönt ändå att man bara jobbar till 15.00 börjar 9.00 riktigt härlig tid. =)

Nae nu ska jag inte sitta här & blogga utan måste ta hunden. Ha en kanon dag så hörs vi senare. =)

Kommentarer
Postat av: sanne

härligt med mer jobb åt dig! :) kul. hoppas det går bra. klart vi hörs av :D kram

2010-09-02 @ 09:26:58
URL: http://myonce.blogg.se/
Postat av: Fitness by Leonora

sv; åh vad gott det låter :D

2010-09-02 @ 10:21:26
URL: http://www.nattstad.se/leonorathorning

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0