The job called this morning

Vaknade av att min mobiltelefon ringde & det var energikällan som ringde och frågade om man kunde ställa upp och jobba denna dag. Självklart! Men hade mindre än en timma på mig att fixa mig, äta frukost och ut med hunden och sen promenera ner till jobbet. men fy fasiken jag hann. var där 9.50 *lite stolt*
Så kom till jobbet i tid iallafall. Inte för att jag är sån som kommer försent men blev lite stolt när man hade stressat som tusan men ändå hann till jobbet i tid.
Så idag serverade man många kunder idag. Men alltid lika kul att få träffa kunderna. Roligare att servera än stå i disken enligt mig. Så imorgon ska man jobba också. Härligt härligt. Roligare att jobba än sitta hemma & söka jobb. Man kan hoppas att Netto hör av sig något med. Men icke. vilket är väldigt tråkigt. *SUCK*
Nu ska man ta och fika här hemma med min kära mamma.

Ha en kanoners dag!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0