Snö snö snö

Tänk så mycket snö man kan få under en dag alltså. Väldigt tokigt men det är fint med snö heldre vitsnö än bara plask och tråkigt väder faktiskt. Idag trodde jag att man skulle få vara ledig fast gör inte mig nått att det ringer och frågar om man kan jobba. så idag blev det 4 timmar på energikällan. Så det ringde en timma innan och fråga om man kunde jobba 10-14 och såklart. Det tackar jag inte nej till. Amanda hade blivit sjuk så hoppa in för henne.
Annars så har man varit inne i stan ett snabb varv var riktigt otäckt att åka bil i detta väder faktiskt. Men var tvungen att ta mig in för att handla hundmat åt vår sötnos. Så han har så han klarar sig :D
Och så blev det att handla lite mat också när man ändå var där inne. Ska dit imorgon också. Ska till den tråkiga tandläkaren och borra ett hål. Är skit nervös för var så länge sedan man borrade. Hatar sprutorna. *blä* så tänk på mig imorgon gott folk. Hoppas bara det inte snöar imorgon och att man kan åka in med bil. så det inte är allt för mycket snökaos på vägarna. Vi får hålla tummarna iallafall.

Föresten måste berätta vad man hade för sig igår också :D Åkte till NetonNet och fick mitt efterlängtade objektiv.
Canon EF 50 F/1.8 || Har inte hunnit fota så mycket med det med tanke på att jag kom hem sent igår och sen har jobbat idag. men imorgon kanske jag kommer hinna med lite innan man ska till tandläkaren om det inte snöar som sagt. Så bilder lär det dyka upp senare :D hihi

Nu ska jag fortsätta läsa bloggar. Ha en kanon dag!

Låten från idol All I need is you är en riktigt bra låt som det spelade i fredags för att att stödja UNICEFF var en kanon grej tycker jag. Och låten är riktigt bra faktiskt. Mycket glädje i den.  

Kommentarer
Postat av: sanne

förstår att du är det :) hehe. okej vart ligger energikällan och vad är det typ? okej trist :/ kram

2010-11-10 @ 10:13:30
URL: http://myonce.blogg.se/
Postat av: sanne

ja just det, det har du ju berättat om! :) men låter inte helt fel endå det jobbet liksom? kram

2010-11-10 @ 11:12:27
URL: http://myonce.blogg.se/
Postat av: sanne

ja visst, är också tacksam över mitt jobb :) du kommer nog få heltid snart ska du se!



idag ska jag träna och sådär. men usch då håller jag alla tummarna kl fem då :D kram

2010-11-10 @ 13:38:57
URL: http://myonce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0